Aanmelden Reünie 23 juni

14-5-2018  | Op zaterdag 23 juni a.s. sluiten we de feestelijkheden ter gelegenheid van de 50e verjaardag van MHC Zoetermeer af met een grote Reünie. Deze vindt plaats in en rondom ons prachtige club(t)huis in het vertrouwde Van Tuyllpark.

Je bent van harte welkom tussen 14.00 en 17.00 uur. De toegang is gratis, maar in verband met de voorbereidingen vragen we je wel om je van tevoren te registreren door het online-aanmeldformulier in te vullen (zie de link onderaan dit bericht). Consumpties zijn voor eigen rekening.

Het programma staat in het teken van hernieuwde kennismaking met MHCZ en oud-teamgenoten en/of vrijwilligers, dus vooral geen lange toespraken. Om 15.00 uur is er een leuke wedstrijd tussen leden en oud(ere)-leden op veld 1.

Natuurlijk willen wij zoveel mogelijk oud-leden en oud-vrijwilligers bereiken. Kijk en vraag eens goed rond in je eigen netwerk of je mensen kent die nog niet op de hoogte zijn van deze leuke gelegenheid om elkaar weer eens te ontmoeten.

Let op: MHC Zoetermeer is tegenwoordig 'Cashless' (betalen kan alleen met PIN) en Rookvrij.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met de lustrumcommissie via: [email protected]

We ontmoeten je graag op 23 juni in het Van Tuyllpark.
Tot dan!

Bestuur en Lustrumcommissie MHCZ