G-& LG Hockey Toernooi op MHCZ!

22-4-2018  |

Op zaterdag 12 mei viert MHC Zoetermeer het 5elustrum van het G-hockeyteam! 25 Jaar geleden was Zoetermeer de eerste hockeyvereniging met een G-team.

Deze mijlpaal wordt gevierd met een feestelijk, landelijk toernooi met een internationaal tintje, want ook de eerste vereniging met G-hockey in België, Victory, is vertegenwoordigd!

In totaal spelen 10 teams die dag mee om de prijzen, maar bij G-hockey is iedereen een winnaar, want het gaat om plezier, en om sport en bewegen! Er zijn teams uit Waddinxveen, Alphen, Naaldwijk, Delft, Rotterdam, Lochem, Oosterhout, Alblasserdam, Antwerpen, en natuurlijk ons eigen G-team uit Zoetermeer.

Kom allemaal kijken, en genieten van het enthousiasme, waarmee alle G-spelers met hun sport bezig zijn. Tussen 10.00 en 16.00 zijn er wedstrijden, en er is ook FEEST!

Aanmelden kan nog bij: Rian van de Sande
Ook voor meer informatie kan je hier een mailtje naar toe sturen