Boete fout parkeren/stoppen

8-4-2018  | Op zaterdag 7 april is team Handhaving langs geweest in het Van Tuyllpark wegens fout geparkeerde auto's. Ook in het Paasweekend werd een aantal autobezitters onaangenaam verrast bij vertrek. Auto's die niet in een parkeervak stonden, werden bekeurd of kregen een waarschuwing. Ook half op een stoep of in het gras parkeren is niet toegestaan.

Zoals een verkeersbord bij het parkeerterrein aangeeft, geldt er een verbod stil te staan. Dat betekent dat je nergens buiten de parkeervakken stil mag staan (ook niet met de motor aan), bijvoorbeeld langs de stoeprand om iemand op te halen of af te zetten.

We beschikken gelukkig over grote parkeercapaciteit in het Van Tuyllpark. Dus bespaar jezelf een fikse boete en loop een paar minuten.