LustrumWijn Seigneur de Grezette

27-3-2018  |

MHC Zoetermeer bestaat 50 jaar en dat gaan we, zoals beloofd, groots vieren.

De komende maanden wordt je een scala aan activiteiten geserveerd die niet te versmaden zijn. Maar je kunt vanaf nu ook thuis vast een voorproefje nemen. MHCZ biedt namelijk een heerlijke en tongstrelende lustrumwijn aan van het mooie Chateau Lagrézette uit Cahors, namelijk Seigneur de Grezette. Dit wijnhuis met een traditie van 500 jaar, maakt fantastische originele Malbec.

Met de aankoop van deze wijn doe je niet alleen jezelf een groot plezier. Van elke verkochte fles gaat er namelijk een substantieel deel naar de club. Op deze manier draag je bij aan onze mooie club MHC Zoetermeer en de activiteiten die voor je worden georganiseerd dit lustrumjaar.

Bestellen is makkelijk. De flessen zijn te koop en af te rekenen aan de bar in ons clubhuis. Ben je ondernemer en wil je meer dan 6 flessen afnemen? Wij sturen je graag een factuur na.

Wil je eerst een glas proeven? Geen probleem. Deze wijn wordt per glas geschonken aan de bar in ons clubhuis. Gekochte flessen lustrumwijn zijn uitsluitend voor thuisgebruik

Onze lustrumsponsor Wijnhuizz maakt het mogelijk dat we je deze wijn voor 9,95 per fles aanbieden. In de winkel kost deze wijn € 11,95.

Meer informatie? Bel met Bert Ramackers 06-31913167

à Votre Santé!