Clubkampioenschap Shoot-Out

18-4-2018  |

MHCZ Clubkampioenschap Shoot-Out 2018 vindt plaats op 13 mei 2018 – Veld 2 om 13:00 uur

Ook dit jaar doet MHCZ weer mee aan het NK Shoot-Out. Shoot-Outs worden steeds meer gedaan, o.a. om een gelijke score te kunnen omzetten in winst (of verlies). Was het vroeger meer demonstratief, nu is het een onderdeel van het gewone hockey.

In de afgelopen jaren is MHCZ steeds goed vertegenwoordigd geweest bij de Districts en Landelijke Shoot-Out kampioenschappen (bv. Lisa Jansen uit Dames 1 is landelijk kampioen geweest). Ook dit jaar gaan wij weer daarvoor; MHCZ heeft goede hockeyspelers en -keepers en dat laten we zien ook!

Op zondag 13 mei zijn dus de clubkampioenschappen op MHCZ. Word je dan een van de clubkampioenen, dan mag je op 20 mei naar HC Pijnacker om onze club te vertegenwoordigen tijdens de districtsronde. Wie daar doorheen komt, komt in de landelijke finale op 24 juni bij HC Zwart-Wit. De clubkampioenen van 22 april a.s. zullen 3 meisjes zijn (waarvan 1 keeper) en 3 jongens zijn (waarvan 1 keeper).

Een voorwaarde om mee te kunnen doen is dat je op 24 juni (finale dag) nog geen 17 jaar oud bent.

Je kunt deze uitdaging (want dat is het) aangaan door je aan te melden via [email protected] Gaarne in je mail vermelden; naam, team en geboortedatum.

Ik zie graag jullie aanmeldingen zo snel tegemoet, maar uiterlijk vrijdag 11 mei.

Met sportieve groet,

Ronald Mertens