Belangrijk! Warming-up

19-2-2020  |
We zijn weer begonnen aan de voorbereiding op de volgende seizoenshelft. Vergeet je de warming-up niet? Deze is net zo belangrijk als de training zelf, misschien wel belangrijker!

Voor een goede voorbereiding op training en wedstrijd, heeft onze clubfysio T.I.M. Fysiotherapie een fijne instructie-video gemaakt voor een gedegen warming-up. Met dank aan Dames 1.

Door je spieren goed op te warmen voorafgaand aan inspanning, wordt de kans op blessures verkleind. Een juiste uitvoering van de oefeningen is belangrijk.

Deze instructie is waardevol voor alle leden van MHCZ: jong en oud, top- en breedtehockey. Bovendien is het leuk om dit samen met je teamgenoten te doen. Doe je voordeel met deze instructie en vooral niet vergeten!

Veel succes en plezier.