Eregalerij Zaalkampioenen

30-1-2019  | ZAALKAMPIOENEN šŸ†
We hebben het zaalseizoen afgerond met maar liefst DERTIEN zaalkampioenen bij MHC Zoetermeer. Wat een topprestatie! Daarnaast een eervolle vermelding voor een flink aantal teams dat op een tweede of derde plaats eindigde.

De kampioenen (13)
Dames Jong 2 - Meisjes A2 - Meisjes A3 - Meisjes A5 - Jongens A3 - Meisjes B3 - Jongens B3 - Meisjes C12 combi - Meisjes C7 - Meisjes C9 - Jongens C4 - Meisjes D6 - Meisjes D10

De tweede plaats (11)
Dames Jong 1 - Dames 4 - Meisjes A1 - Jongens A11 combi - Meisjes B6 - Meisjes B10 - Meisjes D9 - Jongens D1 - Jongens D12 combi - Jongens D3 - Jongens D4

De derde plaats (10)
Dames 1 - Meisjes A4 - Meisjes B4 - Meisjes MB5 - Jongens B1 - Jongens B2 - Meisjes C5 - Meisjes C6 - Meisjes C10 - Jongens D2

Alle teams die hebben gezaalhockeyd, ook de bij de Jongste Jeugd, van harte gefeliciteerd met jullie prestaties. We sluiten het zaalseizoen officieel af met de huldiging van de kampioenen op zondag 17 maart rond 14.00 uur. Kom jij ook om ze in het zonnetje te zetten?

Dames Jong 2
Na 2 uitstekende overwinningen is Dames Jong 2 zondag 17 februari 2019 zaalkampioen geworden. Dames en jullie trotse coach,Peter-Paul van harte gefeliciteerd!

MA3
Om kampioen te worden moesten op de laatste speeldag moesten beide tegenstanders door de toppers van MA3 worden verslagen. Met een volle tribune met super enthousiaste ouders en fans lieten de meiden zien dat ze de juiste spirit hebben en wonnen met overtuiging beide potjes. Ware kampioenen !

MC12
Door de allerlaatste wedstrijd tegen Berkel met 3-0 te winnen, haalde de MC12 het zaalkampioenschap binnen met 26 punten en 39 doelpunten. Dat werd gevierd met taart, champagne en rozen!

MD10
Ook onze toppers van de MD10 zijn vandaag, zondag 17 februari, kampioen geworden, gefeliciteerd meiden!

JA3
Zondag 17 februari speelde de mannen van JA3 voor de eer nog twee wedstrijden die ze met overmacht wonnen en daarmee onbedreigd kampioen werden.
Ze toonden zich wederom een sterk collectief. Het toch al indrukwekkend doelsaldo werd  voor een volle tribune nog stevig verhoogd en daarmee zijn ze onbetwist kampioen.

JB3
JB3 ongeslagen zaalkampioen vandaag, zaterdag 9 febr 19!

MC9
Dit zijn de kanjers van MC9 die vandaag ongeslagen zaalkampioen zijn geworden! Ook alle lof voor coach Debby: ook een kanjer!

MD6
Kampioenen!!!! Super Trots op de MD6, wat een kanjers!

MA2
Op zaterdag 2 februari werd MA2 zaalkampioen in onze eigen Sweet Lake Hockey Dome. De supporters op de tribune gingen tijdens de doelpuntenregen uit hun dak met feesttoeters en zwaaiden zich suf met de MHCZ-clubsjaals. Met nog twee speelrondes voor de boeg en 10 ongeslagen wedstrijden op rij, hebben de dames van MA2 een topprestatie neergezet. Na de wedstrijd kregen ze bloemen van hun trotse coach Louison.

MA5
Ook de MA5 is zondag 3 februari al zaalkampioen geworden, gefeliciteerd!

MC7
Zondag 2 februari moest MC7 tegen HDS MC6 en Rijswijk MC4 spelen. Bij winst tegen HDS en gelijkspel tegen Rijswijk zouden ze kampioen worden. De eerste wedstrijd tegen HDS wonnen ze met 6-0. En tegen Rijswijk wisten in de laatste minuten de score naar 3-1 te brengen en werden ze kampioen!

MB3
Met nog een speelweekend te gaan, maar na 9 x winst en 1 x gelijkspel zijn de meiden van MB3 zaterdag 26 januari 19 al zaalkampioen geworden!

JC4
In de sporthal van Berkel werd zondag 27 januari 19 een feestje gevierd! JC4 had aan 3 punten genoeg om zaalkampioen te worden. Helaas werd de wedstrijd tegen KZ verloren (speelden de zenuwen een rol?), maar tegen Berkel hielden de jongens het heft in eigen handen! Na de wedstrijd stond daarom de champagne klaar!

Ook zaalkampioen geworden? Stuur jouw kampioensfoto naar [email protected] Op zondag 17 maart 2019 worden tijdens het dubbelweekend van Dames 1 en Heren 1 alle zaalkampioenen gehuldigd!