Voorjaarsvakantie

21-2-2019  |
In de Voorjaarsvakantie, maandag 25 februari t/m vrijdag 1 maart, zijn er geen veldtrainingen voor de Jongste Jeugd en Junioren (breedte) teams. Als je als Selectie, Opleidings, Ambitie- of Senior team toch wilt blijven doortrainen in de Voorjaarsvakantie stuur dan even een mailtje naar [email protected]. Uren zullen worden geclusterd, dit i.v.m. het openen van het MHCZ-complex (incl. clubhuis)! Je kan er als selectie-, opleidings-, ambitie- of seniorteam dus niet klakkeloos vanuit gaan dat je op de reguliere trainingstijden kan gaan trainen.

De competitie start weer op zaterdag 9 maart. In de week van 4 t/m 8 maart is het vrijwel onmogelijk om een oefenwedstrijd te organiseren, aangezien dan ieder team wil trainen i.v.m. de start van de competitie.