Aangepast trainingsschema

1-11-2019  |
Vanaf maandag 18 november zullen we met een aangepast trainingsschema werken i.v.m. de opbouw van onze Sweet Lake Hockey Dome op veld 2. Kijk goed in het trainingsschema of en welke wijzigingen er eventueel zijn toegepast!

Vanaf maandag 25 november kunnen de selectieteams die geen veldcompetitie meer hebben in de zaal gaan trainen. Zij moeten hiervoor nog wel even veldcapaciteit reserveren via [email protected]. Op maandag 25 november is de Sweet Lake Hockey Dome exclusief gereserveerd voor de keepers en Goalie Works.

Achter de schermen wordt de laatste hand gelegd aan het zaal trainingsschema. In de week van 19 november zal dit trainingsschema zichtbaar worden op de website en in de app.