En toch staan er ieder weekend bij MHCZ gemiddeld zo’n 80-10"/> Mixed Hockeyclub Zoetermeer Mixed Hockeyclub Zoetermeer | Nieuwsbericht

Scheidsrechters in het zonnetje

30-9-2022  | "Hé scheids, bedankt!" Dat hoor je niet zo vaak na een wedstrijd.

En toch staan er ieder weekend bij MHCZ gemiddeld zo’n 80-100 scheidsrechters en spelbegeleiders op het veld zodat leden lekker hun wedstrijden kunnen spelen. Die fluiters worden daar niet voor betaald, het is helemaal vrijwillig. Daar mogen we als spelers, coaches, managers en toeschouwers best eens bij stilstaan. Immers, zonder scheidrechters… geen wedstrijden!

Week van de scheidsrechter
Van 1 t/m 9 oktober is de Week van de Scheidsrechter. Zet je scheidsrechter of spelbegeleider de komende weekends eens in het zonnetje. Bedank ze in ieder geval voor het fluiten. En misschien kun je iets leuks bedenken om ze te laten voelen dat ze enorm gewaardeerd worden: neem bijvoorbeeld iets lekkers voor ze mee, of schrijf een bedankkaart die je na afloop overhandigt.

Maak een leuke foto van het moment, plaats die op sociale media, gebruik #weekvandescheidsrechter en tag de club en de KNHB in je bericht. Insta: @mhczoetermeer @knhb_nl en FB: @MHC Zoetermeer @KNHB

Dank vast voor je moeite en medewerking!