Oefenwedstrijden Breedteteams!

16-8-2017  |

Vanaf maandag 20 augustus as. zal er door alle jeugd breedteteams voor het eerst weer worden getraind. En net zoals in voorgaande jaren wordt aan alle jeugd breedteteams weer de mogelijkheid geboden om op één van de twee zaterdagen vóór de eerste competitieronde een oefenwedstrijd te spelen.

Deze oefenwedstrijden zijn een uitgelezen kans om een beetje te ervaren hoe het er met jullie conditie en balgevoel voor staat. Daarnaast is dit natuurlijk een goeie gelegenheid om je als team voor te bereiden op de eerste competitieronde van de week erna! Het zijn gewoon ‘normale’ oefenwedstrijden, dus reguliere speeltijden.

Elk team dient zelf voor een coach/teambegeleider én een scheidsrechter te zorgen.

Kijk goed in het wedstrijdschema om te zien op welke zaterdag 26 augustus of 2 september je bent ingedeeld, waar & hoe laat je team moet spelen U/T en op welk veld.

(Op nog slechts 1 breedteteams heeft ieder breedteteam op dit moment een tegenstander, ook voor het laatste team wordt op dit moment hard gewerkt om een tegenstander te vinden en heeft iedereen een oefenwedstrijd!)

NB: voor JA2, MA2, JE1 en ME1 is er ook al een oefenwedstrijden georganiseerd op 2 september as.

Voor eventuele vragen; [email protected]