MHCZ Prepweek voor breedte

1-7-2019  |

De hockeycompetities zijn afgerond en de schoolvakanties staan voor de deur. Nog even kennismaken met je nieuwe team volgende week en een oefenwedstrijd spelen op zaterdag 13 juli voor de zomervakantie, maar dan is het echt even tijd om afstand te nemen van de dagelijkse beslommeringen, rust te pakken en energie op te doen voor een nieuw schooljaar, werk én hockey.

Aan het einde van de vakantie krijgen veel spelers wel weer zin in een goed partijtje hockey of een lekkere training. Om het seizoen goed te beginnen, biedt de vereniging de leden in breedteteams van CoolKids t/m A de mogelijkheid om zich daarop voor te bereiden in de laatste week van de schoolvakantie met een minikamp; de MHCZ Prepweek. Je kunt meedoen met je hele team, een paar teamgenoten of alleen.

DOE JE OOK MEE?

De MHCZ PrepWeek vindt plaats op

26, 27 en 28 augustus 2019

Ochtendprogramma 09.00-12.00 uur

Middagprogramma 13.00-16.00 uur

• Jongste Jeugd t/m 2e jaars E : 3 ochtenden op ma. 26/di. 27/wo. 28 augustus
  • Junioren D t/m A : 3 middagen op ma. 26 /di. 27/wo. 28 augustus

De MHCZ PrepWeek wordt in samenwerking met onze hockeypartner Movella georganiseerd. Tijdens de trainingen wordt gewerkt aan techniek en worden er partijvormen gespeeld. Er is geen lunch inbegrepen, maar je kunt uiteraard lekkere broodjes en drinken kopen in het club(t)huis.

KOSTEN

We vragen de deelnemers een kleine bijdrage in de kosten van €15 p.p. voor drie ochtenden of drie middagen. We hopen dat dit geen belemmering is om, net als voorgaande jaren, massaal aan te melden en mee te doen.

AANMELDEN VÓÓR 20 AUGUSTUS

In verband met de voorbereidingen en de aanstaande vakantieperiode, verzoeken we om je kind aan te melden vóór dinsdag 20augustus a.s.

Klik op deze link om aan te melden: Prepweek 2019

Voor meer informatie kun je terecht bij Movella: [email protected]

WIJ WENSEN IEDEREEN EEN FIJNE ZOMER!

Voor de selectie- /opleidingsteams D/C/B/A geldt een ander voorbereidingsprogramma