Accommodatie

MHC Zoetermeer beschikt over een prachtig complex dat in de eerste plaats bestemd is voor de beoefening van de hockeysport door onze leden en gastclubs. Daarnaast is de accommodatie ook geschikt voor zowel grootschalige evenementen als meer intieme bijeenkomsten. Het ruime clubhuis heeft diverse grote, maar ook kleinere ruimtes en uitstekende horecafaciliteiten.

MHC Zoetermeer heeft per seizoen 2019-2020 3 watervelden, 2 semi watervelden, een miniveld (1/4) en is gelegen aan de rand van Zoetermeer (nabij A12) in een verkeersluw deel van het prachtige groene Van Tuyllpark met een ruime parkeerplaats voor de deur. Voor alle evenementen die plaatsvinden op het complex van MHC Zoetermeer geldt dat deze overwegend sportgerelateerd moeten zijn.

Openingstijden
Het clubhuis en sportaccommodatie is op reguliere trainingsdagen geopend vanaf 16.00 uur tot ca. een half uur na de laatste training, op woensdagmiddag vanaf 14.00 uur. Op competitiedagen vanaf een uur voor aanvang van de eerste wedstrijd tot ca. een half uur na afloop van de laatste wedstrijd. Kijk voor actuele trainings- en wedstrijdschema's onder het tabblad 'Hockey'.

Rolstoelgebruikers en mindervaliden
Voor het toegangshek van ons sportcomplex zijn twee parkeerplaatsen voor mindervaliden. Het clubhuis heeft verschillende hoogteniveau's. Via de lift in de entree kunnen mindervaliden en rolstoelgebruikers naar het barniveau +1 of naar het souterrain -1 alwaar zich een zeer ruim mindervalidentoilet bevindt.
Hulp nodig? Wij helpen graag. De lift is minder geschikt voor grote scootmobiels. Bel ons (ook ter plaatse) op 079-3315852.
Vanaf het buitenterras is het lage deel van het clubhuis bereikbaar via een helling.

Overig
  • MHC Zoetermeer is 'cashless'. Betalen kan uitsluitend met PIN of contactloos.
  • Aan leden en bezoekers <18 jaar wordt geen alcohol geschonken.
  • Sinds maart 2018 is de accommodatie van MHC Zoetermeer Rookvrij, 7 dagen per week. Er is één (overdekte) rookplaats achter het clubhuis, waar gerookt kan worden.

Voor meer informatie over de accommodatie kunt u contact opnemen met: