hulp gezocht: opbouw blaashal

3-10-2024  | Op 5 november gaan we onder leiding van professionals aan de slag met het opbouwen van onze blaashal op veld 2, en de commissie accommodatie is dringend op zoek naar vele extra helpende handen. Jullie hulp is keihard nodig om alles soepel te laten verlopen!

We beginnen tussen 7:30 en 8:00 uur, en met de begeleiding van professionals zorgen we ervoor dat de hal er snel en goed staat. Na al dat harde werk zullen we jullie bedanken met een overheerlijke lunch.

Dus: niet over nadenken, maar meteen aanmelden! Stuur een mailtje naar: [email protected]