vacature coördinator TC meisjes

20-8-2024  | Ben jij een enthousiaste en betrokken hockeyliefhebber met een passie voor het ontwikkelen van jong talent? Onze hockeyvereniging is op zoek naar een gedreven lijncoördinator die de verantwoordelijkheid wil nemen voor de ontwikkeling en begeleiding van onze meisjeslijnen. Als lijncoördinator speel je een cruciale rol in het begeleiden van trainers, het ondersteunen van teams, en het waarborgen van een positieve en leerzame sportomgeving. Wil jij bijdragen aan het succes van onze meisjesafdeling en deel uitmaken van een hecht en ambitieus team? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Taken & verantwoordelijkheden:
  • Opstellen van jaarplanning voor eigen lijn.
  • Verantwoordelijk voor kwaliteit trainingen in selectie- en opleidingsteams.
  • Opstellen trainingen voor selectie- en opleidingsteams.
  • Werven van nieuwe trainers.
  • Begeleiden en ondersteunen trainers van selectie- en opleidingsteams.
  • 2x per jaar evaluatie per team met trainers.
  • 2x per jaar organiseren van hockey clinics.

Ben je enthousiast geworden en is bovenstaande vacature iets wat jou aanspreekt? Neem dan contact op met [email protected] om te reageren