opleiding hockeytrain(s)ter

18-8-2024  |
UPDATE: De opleiding is volgeboekt

Ben je een (beginnende) trainer/coach van 16 jaar of ouder, en wil je graag beter leren trainen of coachen? Dan is deze opleiding voor jou! Met de opleiding Hockeytrainer 2 (HT2) sta je straks met meer bagage op het veld om jouw teams verder te helpen in hun ontwikkeling.

Planning en inhoud
De opleiding vindt plaats op onze club, start in oktober en duurt ongeveer 20 weken. De opleiding bestaat uit een combinatie van praktijkworkshops, digitale klaslokalen en zelfstudie. Reken op ongeveer 10 uur aan praktijkworkshops, 8 uur aan digitale klaslokalen en 40 uur aan zelfstudie.

Na het afronden van deze opleiding ben je in staat om:
  • Hockeyers te begeleiden in een veilige omgeving.
  • Samen met een hoofdtrainer en/of trainingscoördinator trainingen te verzorgen.
  • Wedstrijden te begeleiden.
En denk je dat het te moeilijk is? Vanuit MHC Zoetermeer bieden we goede ondersteuning om deze cursus met succes af te ronden. Goede opgeleide trainer/coaches zijn voor de club zeer belangrijk.

Wat kost dit?
De kosten worden door de club betaald, we vragen alleen commitment voor een jaar als trainer coach.

Geïnteresseerd?

Schrijf je in via door een email te sturen naar [email protected]

Inhoudelijke vragen?
Bel even met Thomas van Meerten 06-17393797