afscheidsborrel & koninklijke onderscheiding voor Bella Overgoor

21-7-2024  | Algemene Ledenvergadering
Op 25 juni jongstleden namen wij de tijdens de Algemene Ledenvergadering al afscheid van Bella als voorzitter van MHCZ. Zij gaf hier het stokje door aan Luke van Os.

Afscheidsborrel
Op vrijdag 28 juni was er een afscheidsborrel voor Bella georganiseerd, waarbij ze door velen in het zonnetje werd gezet. Mooie speeches, grappige en ontroerende filmpjes, bloemen, cadeaus en als ultieme verrassing werd Bella door burgemeester Bezuijen van de gemeente Zoetermeer namens Zijne Majesteit de Koning benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.

Carriëre

Bella heeft deze koninklijke onderscheiding verdiend door haar jarenlange inzet voor onze vereniging. Vanaf het moment dat haar dochters in 2008 kwamen hockeyen is zij actief geweest als vrijwilliger. Ze is gestart als manager voor een team, en vanaf 2011 werd zij actief in de Jongste Jeugdcommissie. In 2013 werd zij voorzitter van deze commissie, en nam zij plaats in het bestuur als bestuurslid Jongste Jeugd.

In 2017 werd Bella de eerste vrouwelijke voorzitter van MHCZ. In deze periode als voorzitter heeft Bella haar veelzijdigheid getoond; van contacten met de gemeente, het beheren van social media, organiseren van evenementen, externe vertegenwoordiging van onze vereniging bij zowel de KNHB als andere verenigingen, verzorgen van nieuwsbrieven tot contacten met sponsoren en het inrichten van het clubhuis. Te veel om op te noemen en daarom meer dan verdiend!

Wij willen Bella nogmaals bedanken voor haar jarenlange tomeloze inzet voor onze vereniging, en feliciteren haar met haar koninklijke onderscheiding.