Trainingsmateriaal & borg

3-7-2023  | Afgelopen periode zijn alle trainings- en keepersmaterialen ingenomen, gecontroleerd en geteld. Helaas hebben we vastgesteld, dat er vaker dan voorgaande jaren niet zorgvuldig wordt omgesprongen met de trainingsmaterialen die aan de teams ter beschikking worden gesteld. Dat kost de vereniging (dat zijn dus de leden/ouders) duizenden euro’s per seizoen. Dat vinden wij zonde, dat geld besteden we liever aan andere dingen voor onze leden. Daarom is met ingang van seizoen 2023-2024 een borgregeling van toepassing voor de trainingsmaterialen veld, zoals ook al bekend van de zaalhockeyperiode. Deze borg bedraagt 75 euro per team.

De trainingstas die per team wordt uitgereikt, bevat pionnen, hesjes en ballen. Mocht aan het einde van het seizoen bij het inleveren geconstateerd worden dat er spullen uit de tas ontbreken, dat er sprake is van onbehoorlijk gebruik of abnormale slijtage, dan zal de materiaalcommissie die aanvullen en verrekenen met de borg. Dit geschiedt op basis van de inkoopprijs die wij betalen aan onze leverancier. Het is niet toegestaan om ontbrekende materialen aan te vullen met zelf gekochte ballen, pionnen of hesjes.

De borg kan worden voldaan via de MHCZ clubapp of MIJN MHCZ (zie het kopje evenementen). Vermeld in het opmerkingenveld duidelijk je eigen naam en die van het team(s)
De borg wordt teruggestort op dezelfde rekening als waar deze van betaald wordt. Je kunt voor meerdere teams tegelijk de borg betalen, voeg bij meer dan 1 team een ‘introducee’ toe.

Dank voor je begrip en medewerking!