Voorjaarsvergadering (ALV)

maandag 24 juni 2019   |   20:00 - 22:00   |   Club(t)huis MHCZ

Het bestuur van Mixed Hockey Club Zoetermeer nodigt al haar leden van harte uit voor de Voorjaars Algemene Ledenvergadering op maandag 24 juni 2019. De ledenvergadering vindt plaats in het club(t)huis aan de Van der Hagenstraat 19 te Zoetermeer en begint om 20.00 uur.

Het bestuur hoopt u te treffen bij deze ALV. De notulen, de aanpassingen van het HHR en het machtigingsformulier kunt u vanaf woensdag 19 juni downloaden in het besloten deel van de website onder documenten. Hiervoor dient u eerst in te loggen.

De financiële stukken kunt u opvragen vanaf vrijdag 21 juni a.s. Dit kan uitsluitend door MHCZ leden en per email o.v.v. lidnummer bij de penningmeester van MHCZ, dhr. Robert van Haarlem,[email protected]

Met vriendelijke groet,