MHCZ Golftoernooi

6-12-2016  |

Beste leden van MHCZ,

Zaterdag14 januari 2017 organiseren wij met Zoetermeer Heren 1 het 3e MHCZ Golftoernooi.

Deze traditie is 2 jaar geleden begonnen en na de positieve reacties is een nieuwe traditie ontstaan. Tijdens dit golftoernooi kan er op een hedendaagse manier worden genetwerkt en hiermee helpen jullie Heren 1 ook mee met het funden van het jaarlijkse trainingskamp ter voorbereiding van de tweede seizoenshelft.

Op dit moment staan we op een 2e plek, wat recht geeft op play-offs, en een goede voorbereiding zal ons dan ook zeker helpen om deze te behouden.

Wat kan er verwacht worden van het golftoernooi:

• Heren 1 spelers zullen dienen als caddy
  • 10 uitdagende holes over het gehele terrein van MHCZ
  • Gedurende de dag hapjes en drankjes en een 4-gangendiner.
  • Hockeyende golfers en golfende hockeyers die op een gezellige manier netwerken
  • Thuisbrengservice

Een flight  bestaat uit 4 deelnemers, kost 500 euro en de dag duurt van 11:00 tot ca. 19:00 uur. Bij vragen kan er gemaild worden naar [email protected] of naar [email protected].

Sportieve groet en alvast fijne feestdagen toegewenst,

Vincent de Vries / MHCZ Heren 1