Techniek Academie hervat 7 mei

18-4-2017  | De volgende serie van 5 technieklessen op de zondagochtend is gepland. Vanaf 7 mei start de volgende serie die loopt t/m 11 juni (18 juni is reservedatum).

Ook worden er weer groepjes samengesteld van kinderen 6-13 jaar die zijn ingeschreven bij MHCZ, maar waarvoor nu nog geen plaats is in een team (zgn. wachtlijsthockey).

Aanmelden is vanaf heden mogelijk via de website van hockeyschool Hockey Toppers: www.hockeytoppers.eu. De deelnamekosten bedragen € 48,00 voor 5 lessen.